2014. december 31., szerda

Röviden ami 2014-ben történt.. :)

Az ember életében történhetnek olyan dolgok ami után azt gondoljuk ennél már nem lehet rosszabb..
De lehet..épp ezért nem szabad soha eggyetlen percre sem feladni és mérhetetlenül erősnek kell maradni mindig..Senki nem mondja hogy könnyű, mert nem az..De mindig vannak olyanok akiknek igenis számítunk és fontosak nekünk..ezért ha magunkért nem is de értük ki kell tartani..
Romba dőlhet minden, de nem szabad elfelejteni, hogy mindig van miért felállni és tovább menni..
De ha már az év végi összefoglaló bejegyzésnél tartok. megint el telt egy év..
és hogy mi is történt..?
Sírtam..rengeteget..kis híján összedőlt a világ körülöttem..de a dolgok mindig helyre jönnek nem?
Ott marad a szívünkön és a lelkünkön a számtalan heg emlékeztetőül..de az élet megy tovább..nincs mit tenni..vagy elfogadjuk és igyekszünk tovább lépni vagy élhetünk a múltban de az sehová sem vezet..
De természetesen történtek jó dolgok is..nevettem, tomboltam, csináltam őrültségeket..mert nem is én lennék ha nem így lenne..
Voltam kétségbeesett, összetört, szomorú..de megtudtam kik állnak igazán mellettem amikor szükség van rájuk..
Voltam bátor és erős mikor kellett és hittem, hiszek és hinni is fogok önmagamban hogy képes vagyok kibírni bármit ami jön..remélem így is lesz..
Csalódtam ismét..elégszer..hogy is maradhatna ki a sorból..és volt gyakran mikor haragszom a világra napot tartottam..:)
Volt, hogy küzdöttem feleslegesen és volt, hogy taszítottam el olyanokat magam mellől akiket nem kellett volna..Érkeztek új emberek az életembe és hagytam elsétálni olyanokat akiket nem is bánok..
Eltávolodtam A legjobb barátnőmtől egy lányos butaság miatt úgy, hogy nem sokkal utána rájöttünk, hogy nem is vagyunk képesek egymást elveszíteni..:)
Ismét rájöttem mennyire becsülni kell a kis dolgokat, mert tényleg ezekből lesznek később a nagy dolgok.. és mennyire becsülni kell azokat akik mellettünk állnak bármi van..:)
Elkövettem többször ugyanazokat a hibákat mint régen plusz még ezer másik újat..de hát ezekből tanulunk nem? :)
És ISMÉT csak Vártam rá..sokat.. még mindig szem előtt tartva az ígéretét..
Ezúttal meg is érkezett, de épp csak annyi időre hogy biztosítson róla igenis megéri várni és nem kell már sokat ♥
és hogy továbbra is várni fogok-e? biztosan :)
Változtam..sokat..fogok is még..de azt mindenkinek kell :)
És hogy mi lesz jövőre? Azt senki sem tudja..:)
De..
 Nagyon Boldog Új Évet Kívánok Minden Kedves Olvasómnak És Köszönöm Hogy Olvastatok És Velem
Voltatok És Ez Jövőre Is Legyen Így..♥
2015 Gyere Várunk És Bízunk Benned Hogy Sok Jót Hozol Magaddal..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése