2014. június 25., szerda

Tőlem Neked♥

Köszönöm a mosolyokat, amiktől annyiszor boldogabb lettem.
Köszönöm hogy megtanítottad, mit jelent igazán szeretni.
Köszönöm hogy megmutattad nekem, milyen mikor annyira fontos valaki, hogy bármire képes lennél érte.
Hogy milyen is az, amikor a másik boldogságát helyezzük a sajátunk elé.
Milyen mikor olyannyira egyek vagytok, hogy ha neki valami fáj, azt te is ugyan úgy érzed.
Köszönöm, hogy szerethettelek, és hogy fontosnak tartottál..
Hogy mellettem voltál, és melletted lehettem.
Köszönöm a boldogságot és a nyugalmat amit minden egyes percben éreztem mikor veled voltam.
Köszönöm hogy vigasztaltál, és fogtad a kezem ha kellett.
Köszönöm a bizalmadat, és hogy beengedtél az életedbe.
Ahogy azt is, hogy nem hagytad hogy kilépjek belőle..
Köszönöm a kitartásod és a türelmed hozzám.
Köszönöm a szereteted.. 
Köszönöm az erőt, amit adtál és amire te mutattál rá hogy igenis ott van bennem.
Köszönöm a megértésed.. Köszönöm hogy elfogadtál ahogy vagyok.
Ez itt nem búcsú és nem is a vége.. csupán..
Köszönöm Hogy Tökéletes Voltál.. ♥

T♥

                                                                                                                  Tündérke♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése