2013. szeptember 8., vasárnap

"Akiért te bármit megtennél, annak te sosem leszel elég jó.."

"Akiért te bármit megtennél, annak te sosem leszel elég jó.."
 
Ha ez tényleg így áll, és tényleg tehetek bármit, az úgy sem ér semmit és úgyis felesleges, akkor lehet el kéne gondolkozni..
Egyrészt, nekem mindenképp rossz lesz nélküle.. hiszen szeretem.. mégsem lehet az enyém..
Másrészt, ha van olyan személy, aki rólam gondolkodik így, hogy bármit megtenne értem, mint én azért a lököttért, nem érdemel annyit hogy ő legalább boldog legyen?!
Ha én vagyok az, aki boldoggá tudná tenni, ha engem akar, akkor miért ne?
Ha már én úgysem lehetek az.. legalább ő..
Ez most nem az önfeláldozó rizsa.. csak szimplán bele gondoltam..
Aztán kitudja.. lehet hogy nem is lesz olyan vészes.. sőt.. benne van a pakliban hogy a végén még én is boldog leszek mellette..vagy nem tudom..
De fair dolog valakivel így együtt lenni..?! Hogy közben mást szeretek..? hogy közben más miatt vagyok szomorú..? tud ő úgy boldog lenni mellettem, ha én nem vagyok az?!
Bonyolult ez mindenhogy..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése